nedeľa 22. septembra 2013

Hor sa do objavovania stratených zákutí

Hoci žijem v meste, ktoré môjmu srdcu nie je blízke, rada v ňom spoznávame nepoznané a pre niektorých obľúbené miesta. 

Najnovšie som zahorela túžbou napísať si zoznam miest, kde by som rada zavítala a urobila si vlastný názor navzdory všetkým odporúčaniam a likeom na facebooku. 

Za posledný rok sa v Bratislave otvorilo niekoľko nových kaviarní, ktoré sa hneď obchytali na blogoch a stali sa povinnou jazdou tých, ktorí chcú ukázať svoju novú kabelku, či nový obal na iPhone. 

Z tých miest sa stal druhý McDonald´s (áno, teraz myslím na známu kaviareň Shtoor), kde nedostane to, čo by ste tam dostali pred rokom, keď bolo toto miesto menej známou destináciou turistov, blogerov a všetkých tých, čo si chceli dať na facebooku novú zástavku - Kde sa práve nachádzam. Kvalita limonád či domácich koláčov poklesla a o (asi) snažiacej sa obsluhe je tiež zložité niečo pekné napísať. Hoci je pravda, že som v týchto kaviarňach celé leto nebola, veľmi neverím v zázraky. Aspoň v tejto oblasti.

Cez leto otvorili na Panskej dve kaviarne - Mondieu a Fúza. Kým do prvej viac z princípu nevkročím (rozumej - okopírovali moje obľúbené St. Germain a majú arogantnú obsluhu), v druhej sa rada nachádzam. Aspoň s ľuďmi (mojej duše) blízkymi. Niektorí ľudia s ich obsluhou nemajú zľutovanie a kaviarni sa pre svoje nervy vyhýbajú. Ja do Fúza však chodím rada.

Ale aby to nebolo len o miestach poznaných, tu sú dve, kde zavítam tento týždeň, aby som ich objavila a poriadne preskúmala aj svojimi hnedými očami. 

Pre tento týždeň som si preto zvolila Moje na Dunajskej - zdá sa inteligentnú kaviareň s domácou kávou a Gaudi kaviareň s krásnym španielskym interiérom na Bazovej. 

Lovu zdar!



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára